Announcement

Collapse
No announcement yet.

VAN HRD LOGBOEK UPLOAD NAAR LOTW

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VAN HRD LOGBOEK UPLOAD NAAR LOTW

De stations die hier worden gewerkt wil ik vanuit HRD logboek naar LOTW uploaden, als ik dit doe gaat het goed totdat ik telkens dit kader krijg met de volgende tekst.

LOTW verification Failed!
    ​Please check the HRD logfile located in logboek under view/logfile for details.

Nu heb ik dit natuurlijk al diverse malen bekeken, maar weet niet goed wat ik moet aanpassen om dit proces feiloos te laten verlopen.

​Misschien kan iemand die mij een paar tips geven zodat dit gaat werken.

​Alvast mijn hartelijke dank.

​Wim PA4WIM.

Originally posted by PA4WIM View Post
    De stations die hier worden gewerkt wil ik vanuit HRD logboek naar LOTW uploaden, als ik dit doe gaat het goed totdat ik telkens dit kader krijg met de volgende tekst.

LOTW verification Failed!
    ​Please check the HRD logfile located in logboek under view/logfile for details.

Nu heb ik dit natuurlijk al diverse malen bekeken, maar weet niet goed wat ik moet aanpassen om dit proces feiloos te laten verlopen.

​Misschien kan iemand die mij een paar tips geven zodat dit gaat werken.

​Alvast mijn hartelijke dank.

​Wim PA4WIM.

Wim
    ​na afloop van elke maand maak ik een ADIF file vanuit het HRD logboek voor de nieuwe QSO's en upload die via het TQSL programma naar LOTW
    ​Heb je wel een certificaat registratie via TQSL ?
    ​Je moet het te upload log ook ondertekenen met de code die je destijds hebt ontvangen en het wachtwoord gebruiken wat je destijds hebt opgegeven
    Je moet ook de callsign gebruiken welke je destijds hebt opgegeven
    ​wil je een andere callsign gebruiken, dan moet je daarvoor apart weer certificaat aanvragen
    lukt dat allemaal niet, vraag dan een nieuw certificaat aan.

73 de Cor, PA0GTB

Comment

Working...
    X