In "My station" I have ten different profiles ten different antennas, provided that use a different profile makes me number one I'm using the antenna of a profile. For example: The profile one is home and I have a dipole antenna, the profile two is the mobile station and use vertical antenna 1/4, when I make a contact from my mobile station and use two every profile data is correct, but when I open the contact to edit makes me that I have used a dipole antenna on the mobile. Is it a mistake or a fault of mine? I do not know English and I used the Google translator, sorry.
En "My station" tengo diez perfiles diferentes con diez antenas diferentes y siempre que uso un perfil distinto al número uno me pone que estoy usando la antena del perfil uno. Por ejemplo: El perfil uno es el de casa y tengo una antena dipolo, el perfil dos es el de estación móvil y uso antena vertical 1/4, cuando hago un contacto desde mi estación móvil y uso el perfil dos todos los datos son correctos, pero cuando abro el contacto para editar me pone que he usado una antena dipolo en el móvil. ¿Es un error o es algún fallo mio? No conozco el idioma inglés y he usado el traductor Google, lo siento.
HRD V5.11a
Saludos de Humberto EA2HA

Reply With Quote
TestTeam
Moderator
Administrator